I-landsproblem..

...men viktigt för mig!
Sitter och försöker sortera mina papper...eller bara de enfärgade dvs. cardstocken.
Fick nämligen delarna till Ikea-möbeln och nu vill jag ju få ordning!

Tänkte att det är ju bara att ha tex röda papper i en mapp (mörka längst bak och ljusare frammåt i mappen), gröna i en, blå i en annan osv.  Ni fattar!
Men det var visst inte så lätt som jag tänkte. Hur sorterar man då de papper som är lite "mittemellan" två färger? I vilken mapp lägger jag tex de typ aprikosa papprena? I den rosa eller orangea mappen?

Samma sak är de med de gröna papprena, som jag tycker är för blåtonade för den gröna mappen, men för gröna för den blå..........*SLITER MIG I HÅRET*

Finns det nån som har bra tips? Eller helt enkelt kan komma hit och sortera upp det snyggt?!  Jag kan bjuda på fika då! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0