I morgon gäller det!

Jag är GRYMT sockerberoende. Och sedan jag blev sjukskriven så har det blivit värre. Även om jag är duktig (jag sa OM) och inte äter godis så blir det massa te med honung i. Det blir ju lätt så när man går hemma...
Men nu ska jag göra ett riktigt seriöst försök till avgiftning!
Har ju flera kilon att gå ner också, så det är på tiden att jag sätter fart!
I morgon börjar jag...ska ta bort alla kolhydrater i två veckor, för att sedan köra en snällare variant av GI-metoden!
Det är i morgon det -så nu sitter jag här, riktigt "sockerhög" och dricker cola och äter choklad 
*ha..ha*

Nå  - Hur mycket tror ni jag kan gå ner på två veckor? Skriv gärna i kommentarerna...
(måste ju bli peppad!) :-)

Till min "hjälp" så har jag favoritvattnet (förutom vanligt kranvatten då) Loka Vildäpple! Bubblorna gör att jag känner mig mätt...så det är ju bra :-) och vatten måste man ju dricka mycket av!



441036-86
Bilden har jag lånat från www.loka.nu

Kommentarer
Postat av: pernilla

Men du...
Vad sägs on en lite tävling för att puscha varandra?! :-)

2008-04-06 @ 21:36:33
Postat av: Mia

Ja, jag har ju aldrig scrapp bookat men pysslat med mycket annat!
Det närmaste pyssel jag kommer för tillfället är nog renovering... maybe. Lycka till med avgiftningen! Kram

2008-04-07 @ 07:05:20
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0