Jag lyckades! :-)

Thomas har, som jag berättat förut, retats med att han har min födelsedagspresent hemma.
Igår kväll så hade jag tjatat endel...och det lyckades! Jag fick presenten!
Det var en LAPTOP! :-) 
He...he..nu kan jag surfa de 5 timmarna när jag sitter på tåget till Helsingborg om en vecka!

Igår kväll gjorde jag en (*förlåt älskling*) GIGANTISK beställning från www.scrapbook.com och jag är såå exalterad! :-) Hoppas de är snabba med leveransen *ti..hi*
Har försökt beställa grejjer från 2peas men deras site strular, så det har inte funkat. Men nu hittade jag massa kul, och speciellt de papperspacken som jag var ute efter!

Idag är det städning och bakning på schemat...Vi ska fira min födelsedag i morgon, eftersom jag är bortrest nästa helg. Men jag hinner nog med lite mer bloggning senare idag!

Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag sa ju att du skulle gilla din present!! :-)

2008-04-18 @ 12:06:18
URL: http://pernillatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0