pust..

Som folk i min omgivning kanske märkt så har jag varit rätt låg ett tag. Har inte haft nån energi till något känns det som! Har inte orkat städa, promenera mm.. Men igår kväll efter jag pratat med världens bästa Susanne, så kändes det lite bättre! Så jag bestämde mig för att idag ska jag "rycka upp mig" lite! Promenad är inbokad med Pernilla (så fort hon vaknat till liv ;-) ) och så har jag städat badrummet nu och ska fortsätta med resten av lägenheten sen.
Fick ett ryck, efter ha pratat med Melvins fröken (bor på samma gård som oss) om killen som städar våra trappuppgångar. Han är grymt lat och det syns knappt att han varit där! Så jag tog fram ett "mirakelmedel", handskar och svamp&trasa. Nu har jag skurat väggarna runt vår dörr, vid sopnedkastet och vid hissen!
Undrar vad städaren tänker när han kommer?  Fast förmodligen kommer han inte ens märka det!!
Nåja, jag är nöjd iaf! :-)  Sjukt nog så kan jag tycka det är rätt kul att städa ibland (!) -när man inte är tvungen! Det är så skön känsla när det är rent och fint!
Nä, nu ska jag städa vidare tills Pernilla hör av sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0