Städ-mania!

Idag har jag städat hela dagen. Thomas gick med Melvin och Willis hem till Sara&Jörgen och var ute hela dan.
Anton som fortfarande är hostig och snorig fick vara hemma och ta det lugnt med mig! Han var rätt trött och tittade mest på tv och medans jag städade....

Har städat mycket de senaste dagarna. Nu när solen lyser mer och starkare så vill jag vårstäda noga!
Har blivit lite smått kär (jag vet!) i Ajax produkter, som gör det så mycket enklare att få skinande rent.
Så jag har gått lös med diverse sprayer och svampar, dammvippor, tandpetare och tandborste och nu börjar jag snart bli nöjd! Alla små skrymslen är snart avklarade *pust*...men det är SÅ SKÖNT när det är färdigt!

Här är mina "super" medel:

    
1.Får alla blanka ytor att glänsa! Kakel, spis, speglar...you name it!
2.Super på alla lister, element, golv mm. (luktar starkt men jag brukar tvätta av golvet med ett annat medel efteråt, så det luktar godare!)
3.Bort med fett, kalk mm.

(ps. jag är inte sponsrad!
*ha..ha*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0