Usa paket nr 1!

Idag kom det första av två paket från USA. Så roliga grejjer! :-) Synd att det är valborg idag, för annars hade jag nog pysslat hela kvällen!!! Har jag tur får jag lite tid nu på eftermiddagen att prova lite av sakerna iaf!


Först lite chipboard. Gillar skarpt Maya Roads plåtaskar, här med träd i olika former.
441036-117


Sedan blev det några clearstamps. Lite ord och sen ett ark med blommor/fåglar/kvistar mm.
441036-116


Några få papper (kommer massa i andra beställningen istället) Diverse rub-ons och mini-tabs! Det lilla alfabetet är såå gulligt! Bokstäverna är väl en ca 4-5 mm!
441036-115

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh så fina grejer!! :-)
Mitt paket från skaparlusten har kommit idag oxå så ska hämta det sen när Thomas vaknat!! :-)

2008-04-30 @ 12:50:17
URL: http://pernillatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0