det stora möbelvaruhuset..

Idag åkte vi till det "det stora kända möbelvaruhuset" där alla handlar. Med 3 barn. Tacka gudarna för att man kan lämna in dem på barnpassning! ;-)
Så en timme utan barn hade vi på oss. Men eftersom vi hade en begränsad budget (så det låter *ha..ha*) så visste vi vad som skulle handlas. Fast som alltid så kommer man ju hem med mer än man tänkt.
Denna gången var det iofs inga onödiga saker!



Nu börjar jag känna att Willis får det "rockiga" men även mysiga rummet som han vill ha!
På lördag fyller han ju 4år och då vill jag att det ska vara klart för "inflyttning" igen. Nu har han fått sova i Melvins rum hela sommaren, så det börjar bli dags.

Efter besöket på Ikea (och ett stort psykbryt av en övertrött Anton) och familjen Finnsson på fika på em. så är jag helt slut! Trevligt har det varit, men såå slut är jag!

Nu blir det lite slapping och sen sova!

♥ Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0