forts. minitripp

När vi åkte till Eskilstuna var tanken att vi skulle till T´s syster, sova där och sen åka till Parken Zoo dagen därpå...för att sen åka hem igen. Men vi bestämde oss för att stanna en natt till.
Vädret var ju underbart och vi har badat i poolen, barnen har hoppat studsmatta, letat kryp och haft mysigt!

Några bilder från Parken Zoo:

Hela familjen på samma bild! Ingen vanlig syn, då jag oftast står bakom kameran.



Anton vågade hålla i Stina alldeles själv! Modig kille :-)



Willis lyckades irra bort och efter ca 10-15 minuters febrilt letande så ringer en Zoo-arbetare och säger att de hittat honom. Pust, läskigt när de försvinner sådär! Speciellt när det finns vatten och sånt de kan trilla i.



Ett svårfångat föremål: Melvin. Han hade så bråttom mellan djuren. Först ville han till tigrarna och när han sett dem så var det bilarna han jagade efter. Så det blev inte många bilder alls på honom, som vanligt när man är någonstans! Ja, om man inte räknar med rygg-foton ;-)


Det var en grymt varm dag och efter varit inne i terrariet (vi var typ de enda som var dumma nog att göra det i den värmen) så rann det om oss!
Vi åkte och åt lite sen lunch och så smet jag in på H&M och Lindex för att kolla efter bikini/baddräkt till mig, eftersom jag inte hade med mig nån. Men det var så utplockat att jag inte hittade nånting. Det enda jag handlade var kalsonger till kidsen, behövde ju det eftersom vi stannade längre...

När vi kom tillbaka till T´s syster så hoppade barnen i poolen direkt, med kusin My. Jag ville ju också bada, men hade inga badkläder. Barnens farfar har haft som "tradition" att hoppa i poolen med kläderna på (och en kamera har också fått bada i misstag!) så jag tänkte att eftersom han lagt av med det så får väl jag ta upp traditionen ;-)
För att busa med barnen så satt jag på poolkanten och låtsades hjälpa Melvin som badade med badring och ville komma till mig. Jag sträckte ut handen och låtsades att han drog ner mig i vattnet! Det var uppskattat av barnen :-)
Och så var det riktigt skönt att svalka mig efter den varma dagen, jag stannade i vattnet tills jag började frysa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0