I´m in love!

Tror nästan jag är KÄR!
I fredags fick jag hem massa underbara papper från DreamStreetPapers....och som vanligt var de såå fina! :-)
Jag skulle inte tveka om att prenumerera på deras papperskollektioner om det fanns möjlighet. De lyckas liksom varje gång! Dessa beställde jag från Jane på www.scrapaddicted.se  Nu kommer bara det stora problemet när man har så fina papper som dessutom är dubbelsidiga: Vilken sida ska man använda!? Det turkosa pappret längst fram på det övre fotot beställde jag två av direkt. För hur kunde jag INTE göra det !? ;-) Får nog göra så i framtiden, beställa 2 av varje sort....iaf när det gäller DreamStreetPapers!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0