Inredningshopping

Idag ska jag åka in till stan och kolla inredningsaffärer med sonen.
Hans rum måste ju bli klart nångång så jag ska leta lampa/lampor, tyg att sy kuddar av, lite förvaring mm.
Sen är det ju så roligt att kolla på roliga prylar! :-) Var jättelänge sen som jag åkte in till stan för att göra det. Lyckligtvis är Willis rätt så medgörlig och eftersom vi letar grejjer till hans rum så ska det nog gå bra. Får väl muta med nån glass eller nåt annars!

Butiker jag tänkte besöka:

Stockhome
Designtorget
Lagerhaus
Åhléns
Granit

...sen får vi se hur pigga vi är ;-) om vi knatar vidare eller inte. Alla dessa butiker ligger ju så nära varandra så det är perfekt! 

Skulle behöva handla present till en viss söt liten tjej som fyller år snart också...
Ja, egentligen är det rätt många som fyller år snart. I Augusti verkar det som halva bekantskapskretsen och familjen fyller år! Det är nästan tvåsiffrigt!!
Nu ska det duschas och kläs på...och in mot stan.

Tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0