Kalas!

Anton har tjatat om tårta ända sen hans födelsedag (i tisdags) och idag var det äntligen dags för kalas!
Thomas stack iväg med barnen på fm. så jag kunde göra tårtan i lugn och ro och städa lite.

Här kommer lite kalas-iga bilder!

Paketöppningen är alltid rolig! :-)







Tårtan fick han inte se innan...men åh, så glad han blev! Hajar går alltid hem ;-)




Anton fick skära tårtan själv....och det första han gjorde var (såklart) att försöka skära i hajen!
Sen, efter lite hjälp att faktiskt få lite tårta på sin tallrik, så tog han en stor tugga av hajens nos! Han åt faktiskt upp halva hajen! *LOL*  Fatta, det är i stort sett BARA SOCKER! Så ni kan förstå hur sockerstinn han var sen!
Men min älskade man var snäll nog att åka iväg med barnen till Andy´s lekland efter kalaset, så att de kunde springa av sig allt socker (och mamma sova en stund).



Såhär såg tårtan ut före "massakern". Det var såå värt den tid det tog att göra den, för att se hur glad Anton blev!
Mitt lilla ♥



Än en gång har jag haft lite inspiration av bla Anna på www.metrobloggen.se/sockersott  Den stackars piraten har jag "stulit" från hennes tårta! Hajen hade jag faktiskt en modell till -nämligen Antons ena födelsedagspresent!

Nu ska jag passa på att dricka en kopp te i lugn och ro innan alla mina pojkar kommer hem! Måste passa på att tacka syster för hjälpen också! Puss!
Nästa helg är det kalas igen....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hopp, sicken cool tårta. Vad tiden går fort minstingen bli 3år... är svårt att fatta vart åren tar vägen :)

2008-08-31 @ 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0