Presenter

I lördags var jag och barnen och åt tårta hemma hos Marika med familj. Lilla Julia börjar bli stor tjej....hon har ju fyllt 1 år! Självklart blev det något pysslat till henne. Nämligen denna scrappade canvas-tavla:


Ville använda mycket rosa, till en rosa tjej! Och lite blått för att framhäva hennes vackra blå ögon! Man måste ju passa på att frossa i rosa och blommor och sånt när man får möjlighet att scrappa till en tjej....eftersom jag ju har tre killar! :-)




Blev riktigt nöjd, och hoppas att presenten var uppskattad! Jag tycker om att ge handgjorda presenter. Tycker dels att de är mer personliga och sen så visar man ju att man lagt ner tid och jobb för just den personen som får presenten! Det är mer värdefullt än en köpe-sak enligt mig!
( jo, visst kan köpe-gåvor också vara personliga, om man lägger ner omsorg att hitta något riktigt passande!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0