sådärja...

Nu har jag lite mer tid för bloggning! Efter en vecka med massa tårt-fix, kalas (3 st), presentshopping, pyssel (gjort presenter), lite sjuka barn mm så är det en lugnare vecka. Anton fyller år i morgon, men honom firar vi på lördag.
Här kommer några bilder från två av kalasen. Först fyllde syster yster år i fredags och sen firades Emelina & Pernilla på lördagen!


Min 18-åriga syster My och gulligaste pojkvännen Andreas!


Tårtan blev populär! Den smakade underbart...massa choklad och sen hallonmousse och färska bär *slurp*
Blev inte helt nöjd med resultatet, utseendemässigt, då jag jämför med orginalet som finns på → www.metrobloggen.se/sockersott 
Denna kvinna gör fantastiska tårtor! Det var även därifrån som Converse-skorna till Emelinas tårta kom ifrån. Jag mailade henne och fick ritningarna! Så gullig tjej! :-)
Blev ju helt kär när jag såg dessa första gången...och det blev nog Pernilla med ;-) Så jag sa att skorna fixar jag, men tårtan får du göra själv! :-)

Så här blev min version av skorna (gjorde en liten skylt också av bara farten) :



Åh så kul det är att jobba med sugarpaste! Nu ska det göras haj-tårta till Anton och sen om två veckor när Willis fyller år så är det såklart Batman för hela slanten! :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh! De är ju hur fina som helst! Vad roligt att du gillar bärtårtan också, blir hemskt smickrad! Tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0