F´låt!

Ledsen att jag ignorerat min lilla blogg! Har helt enkelt inte haft någon ork till bloggen. Jag har varit såå trött och barnen har varit extra uppskruvade de senaste dagarna av någon anledning. Så, jag har försökt att ta det lugnt och härda ut -hur hemskt det nu än kan låta!
 När man har tre barn, varav ett stycke är i någon slags 5-6års trots. En är i en känslig fas och en är  tre år (-say no more)....så kan dagarna bli lite långa när mannen är på jobbet! *lol*

Häromkvällen gick jag, trots att jag helst legat och sovit, hem till min mor och fikade och fick med mig en virknål.
När jag kom hem lånade jag ett garnnystan som egentligen är barnens (de ville göra garnbollar) och började virka.
Kan säga att jag var väl typ 10år när jag gjorde det sist. Men oj, va kul det var! Jag kom på att det nog är en bra grej för mig!  Det är ju så att jag har svårt att bara sitta still och ta det lugnt utan att göra något. Så nu kan jag sitta med barnen när de tittar på Madagascar för femtioelfte gången, utan att det rycker i benen ;-)
Oj, nu är det riktigt tantvarning på mig! Men det skiter jag i! :-)
Nu måste jag bara lära mig mer, så kan jag tex virka mina egna blommor till scrappingen :-)

♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0