*förlåt Älsklingen!*

Först måste jag bara be om ursäkt till min man -sorry, men jag måste få visa! *ha..ha*
Vi satt och drack glögg och skulle slå in julklappar, dagen innan julafton. Jag tittade på honom och såg att han funderade hur han skulle klippa pappret...Så jag gav några råd om hur man ska använda så lite papper som möjligt på sidorna man viker upp, för att det inte ska bli så knöligt och fult!
Här är hans resultat (se bilden nedan)...*something went wrong* LOL
Alltså, jag satt och försökte hålla mig för skratt när jag såg hur han kämpade...men jag kunde inte hålla mig. Jag skrattade så tårarna sprutade! (behöver jag säga att JAG tog över paketinslagningen?! ;-)



Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha, lyckat ;)

2008-12-29 @ 16:12:01
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0