*sötsaker*



Hittade dessa underbara skyltar hos http://unikkollektion.blogspot.com som skulle passa fint hos mig!
Har ju en liknande skylt med glass på. Gottegris som jag är!
På tal om glass så har jag pysslat ihop en glasstrut i filt ikväll :-) Får fota i morgon! Provade göra en dammsugare i filt för ett tag sen....men den blev katastrofalt ful *lol*  Jag har ju blivit så förtjust i alla dessa tyg-bakverk som man kan köpa lite var stans! Vill ju ha varenda en...men smakar det så kostar det,eller är det inte så man säger ;-) Därför tänkte jag göra några själv istället!
Har virkat endel också. Barnen har beställt filtar till gosedjuren och jag har gjort en och håller på med två till. Pust, får ju kramp i handen av allt virkande!
 
♥Gokväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0