31 saker....

Blev inspirerad av detta - http://hulaseventy.blogspot.com/2008/01/37-things-to-do-before-i-turn-38.html då jag också gillar listor. Så jag gjorde en egen lista. Eftersom jag fyller 31 i april så får det bli en lista på 31 saker...och så tar jag året ut (så jag har en chans att hinna med allt!)


 31 saker jag vill göra år 2008


1.   Lära mig Photoshop Elements

2.   Gå på minst en scrap-mara

3.   Promenera minst 1 gång i veckan

4.   Plocka blåbär med barnen

5.   Åka vattenrutchkana (det var säkert närmre 20 år sedan sist!)

6.   Gå på bio alldeles själv (=bevisa för mig själv att det inte är så pinsamt som jag tror)

7.   Uppnå mitt mål att göra 70 layouter!

8.   Få ordning på mina digitala bilder (har just nu inget bra system att spara dem på)

9.   Våga ha stökigt när vi får besök (*lol*)

10. Åtminstone provsmaka "läbbiga" saker som jag blir bjuden på (tex. Sill, lax, broccoli...)

11. Ta en dag på SPA med syrran!

12. Sy Halloween-dräkter till barnen! (om de låter mig)

13. Sova en natt på hotell, bara jag & Thomas!

14. Skicka handgjorda kort till mina släktingar i Finland och i Norrköping

15. Prova på att pärla ett halsband till mig själv

16. Måla en tavla

17. Starta en ny tradition

18. Sova i tält en natt

19.  Planera en guerilla-artist dag! (http://www.kerismith.com/funstuff/guerilla.htm)

20.  Åka till Legoland med min familj

21. Besöka Kolmården för första gången!

22. Skriva upp kommentarer som barnen kläcker ur sig minst en gång i månaden.

23. Hälsa på min vän Jenny i Töreboda!

24. Läsa en deckare (inte min vanliga genre..)

25. Gå på en stand-up komedi show

26. Skriva mer listor! :-)

27.Ta ett familjeporträtt!

28. Skicka in alster till tidningen "Scrapbooking mm."

29. Ha ordet "Mindfulness" (-att vara närvarande i nuet) i tankarna. En sak i taget!

30. Andas med magen!!!!

31. Printa ut denna lista och sätta upp den på anslagstavlan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0