Bebisar...

Idag har jag haft Pernilla och Marika här för scrapping och tjatter :-) De hade sina små söta bebisar med sig, vilket är mysigt!
Börjar inse att min lilla Anton inte är så himla liten längre...så jag får passa på och gulla med andras bebisar!
Thomas sa till mig: "Få inga idéer nu!"  -förstår inte vad han menade med det ;-)
Nog är jag liite sugen om jag ska vara riktigt ärlig --->men Thomas är INTE sugen på bebis igen....
Och de flesta som känner mig/oss tycker väl att jag är sjuk i huvudet (mer än vanligt ;-) när jag skriver detta, men eftersom det troligtvis inte blir fler barn här, så kan jag ju berätta!

Men jag får väl leva på hoppet *ha..ha* 
tick-tack-tick-tack -hör ni den biologiska klockan som tickar?!?!??

Nu är det dags att krypa upp i soffan med täcke, kudde och Thomas....för vi ska titta på CSI. Har lånat hela första säsongen och ikväll fortsätter vi med avsnitt 4....

Förresten, det blev inte så mycket scrappat för min del...Har kommit ur mitt scrapp-flyt jag hade för nån vecka sen. Men, men...I morgon ska vi på Symässan för att kolla scrapprylar, så då kanske jag får lite mer inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0