Efterfest & stress..

Sitter här och försöker ta det lugnt innan vi ska åka till stan. I morgon fyller min älskade man 30 år! Så ikväll är vi ett par stycken som ska ut och äta gott :-)
Sedan drar vi hemåt och då är det efterfest med SingStar! Hoppas grannarna sover tungt *he..he*

Det var så skönt när T syrra kom och hämtade barnen vid 10 i morse. Vi småplockade lite och jag strök kläderna jag ska ha på mig ikväll. Solen sken så fint så jag drog med T ut på en promenad i skogen, det var jätteskönt! Har sovit en stund på dan också...så man orkar ikväll! Nu senaste timmen har jag varit lite snurrig i huvudet (nä, jag har INTE druckit ännu!) så jag hoppas jag inte blir för trött i huvudet, utan kan njuta av kvällen.

När det blir lite stressigt så kan jag bli yr, få "dim-syn" och svårt att fokusera, tryck över bröstet mm.....det är lite varnings-signaler att jag måste lugna ner mig och andas med magen. Det är därför jag går stresshanteringskursen och det är därför jag är sjukskriven. Det är lite svårt för många att förstå att jag blir stressad av sånt som de flesta inte reagerar på. Men så är det och oftast så märker nog inte andra att jag mår dåligt, för jag visar oftast inte det. Förutom att jag kan se sliten ut då *ha..ha*

Nä, nu är det dags att vila ögonen och hjärnan lite innan det är dags att byta kläder. Jag har fixat smink och hår redan, så det är bara att hoppa i kläderna jag lagt fram....

Trevlig kväll! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0