Glömde nästan..

Jag höll ju på att glömma förra veckans motion...(undrar varför!)

Tre promenader blev det....och eftersom de var med T (-ja, jag skyller faktiskt på honom!!) och han inte ville gå den längre vägen, så var det ca.40-45 min/promenad.

Sen har jag tränat magen vid 4 (eller var det 5?) tillfällen....och jag fick faktiskt lite träningsvärk ~
vilket tyder på att det existerar någon form av muskler i den arean! ;-)

Jag vill väl inte påstå att jag är riktigt nöjd med veckans motion...då jag jämför mig med när jag tränade regelbundet (var iofs 100 år sen)... MEN ---> för en 2-3 månader sen så rörde jag inte på mig alls, så det är ju en klar förbättring! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0