Nu kommer de...

Här är lite LO:s som jag lovat! Den andra och tredje är inte så jättenya men de andra har jag gjort de senaste dagarna.
 ( observera att färgerna kan vara lite missvisande eftersom jag fotat.)



441036-20
Bröllopsbild. Vi gifte oss på Arlanda den 5/7 -07
Testad grungeboard för första gången (lilla hjärtat och swirlen i vänstra hörnet)

441036-19
Vi åkte till Maldiverna på bröllopsresan....Åh, vad jag längtar tillbaka!
En superenkel LO men jag är riktigt nöjd med denna!

441036-18
Måste ju scrappa ringen också :-)
En scraplift från CK om jag inte minns fel...

441036-17
Denna Lo gjorde jag klart idag...
Har använt lite av mina nya rubons!

441036-16
Har använt mina nya stämplar som jag älskar! (de heter Wild Things)
Och chippisarna är nya favvosar (doodlebug)...men lite jobbiga, för att jag var
tvungen att limma dit dem trots att de var självhäftande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0