Blev sent igår..

Bakade goda kakor igår kväll...till personalen på barnens dagis (ja, jag veeet att det heter förskola!). Korten har jag kanske visat tidigare!? (orkar inte kolla upp det så jag visar igen i så fall)
Så i morse fick barnen ge dessa till deras fröknar. Ja, Melvin ville inte göra det själv (som vanligt) för då blir han blyg.
Fick flera komplimanger för korten och det är ju kul! :-) Man hoppas ju att folk ska gilla det man gör, men det är ju inte alltid man får höra det!
Efter bakningen gjorde jag de enkla tagsen och band fast det med enkla snören från Ikea (som jag fyndat för en 5:a /rulle tror jag)...som alltid så tar saker och ting längre tid än jag trott och det blev ganska sent....så idag har jag varit trött! Men goda kakor blev det! ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0