Hälsa på! och shoppa då...

Idag var jag och hälsade på på jobbet (hmmm...ser skumt ut med två "på"n efter varandra!?) en stund.
Det kändes riktigt bra och det var roligt att träffa barnen! (ja, mina kollegor också!) De har ju blivit så stora! Shit, vad tiden går snabbt! Det är inte förrens jag kommer dit som jag märker hur länge jag varit borta! Men nu känns det som att jag ändå är "närmre, på väg" mot att jobba igen mot vad jag kände när jag hälsade på sist -och det känns kul!

På vägen hem hoppade jag av bussen vid centrum för jag hade bara ätit en liten yoghurt och en banan till lunch...och jag var vrålhungrig! Thomas kom och mötte mig efter jag käkat och vi gick för att prova ut en sport-bh till mig.
Egentligen orkade jag inte alls gå i affärer, men det blev bara in på Stadium som tur var.
Jag hittade ingen sport-bh som var bra, och sortimentet var under all kritik för en sk. sportbutik! Det fanns väl typ tre olika modeller och i två färger...
Men ut från butiken kom vi med ett antal träningsplagg! Det blev två par byxor, ett par med långa och ett par med korta ben. Thomas hittade också en jättefin TURKOSA munkjacka som det stod mitt namn på såklart! Sen två linnen och en top....och så träningsskor! Så nu är man ännu fattigare....hrm.

Men nu har jag gett mig fan på att komma igång att träna igen! SATS öppnar ju här i november och där har jag redan tecknat avtal! Sen så ska jag se till att röra mig mer nu innan det också, men det blir nog mera cykling och promenader! Och så har jag ju dammat av Pilates-dvd:n! (bäst man drar ner persiennerna så stackars grannarna slipper se på *ha..ha*)

Nu ropar kudden!

♥ Go´natt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0