Prickigt, blommigt eller randigt?

I förmiddags tänkte jag att jag skulle åtminstone börja lite smått i Willis rum, att riva tapeter alltså! Fyra timmar senare sitter jag med en mycket trött kropp och en väldans massa jobb gjort. Tråkigt bara att det är väldigt mycket jobb kvar också...men men.
Det är nästan lite terapeutiskt att slita ner tapeter. Man jobbar monotomt och får slita och dra bäst fan man vill! *ha..ha*.
Jag räknade till minst 5 lager tapet som satt på väggen!
Vet inte vilken av alla tapeter som var fulast...

Röd/orangea blommor?


Prickigt eller randigt? Tydligen var den randiga populär en gång i tiden, för den fanns det två lager av!



När vi (läs:jag) rivit klart så ska det spacklas och målas i en ljust grå färg. Sedan blir det en tuff text och ev några stjärnor också...Willis är ju en "rocker" ! :-)
Hittade ett perfekt påslakanset till honom också, på rea, det var gitarrer och döskallar eller nåt sånt på!
Har även börjat sy lite på ett "draperi" som ska sitta under sängen, där "kojan" ska vara...Får visa mer sen...när det är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0