Fresta med samlag...

Lite i senaste laget...men har inte bloggat om förra veckan!

På torsdagen hade vi lite avslutning på min kurs och vi skulle till Koh Pangang och äta thai-mat.
Så var det så att min kära man var snäll och lät mig beställa lite scrapprylar så jag fastnade vid datorn....för att upptäcka att klockan var 15.00 och jag skulle gå 20 över!  *panik*
In i duschen, rusa runt och välja kläder, leta nycklar.....ja, ni fattar! Halvsprang till bussen och sen var jag helt slut.
Bra att man stressar som en galning för att träffa dem man gått en stresshanteringskurs med.... *rodnar*

Trots stressen och då snurrigheten som följer med den...så var det en trevlig kväll!
Jag, med min känsliga mage, hade inte så mycket mat att välja på...eftersom det mesta är starkt där. Hittade nån slags vitlöks-biff där det stod att det skulle vara "little hot"....så jag chansade. Shit -ja, det var starkt för mig ändå! När jag frågade en av tjejerna som var med oss om hon tyckte det var starkt så tyckte hon inte alls det....Hmmm....bara JAG alltså. I min mun så brännde det iaf!

Det var roligt att träffa min grupp igen, det var en månad sen sist. Största garvet var när en tjej...som nyligen blivit singel igen...berättade om de senaste veckorna! Hon visade ett sms som hon skickat till en kille hon flörtat med...
det var bara en mening:  "Får man fresta med ett samlag?"

*asg* Behöver jag säga hur det gick?! ;-)
Det är kul med tjejer som inte är blyga! Själv hade jag ALDRIG vågat göra nåt sånt när jag var singel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0