hrmmm..

Ingen promenad ikväll. Efter maten kände jag mig HELT slut och dessutom fick jag magknip! Tror jag åt för fort...
Det var trevligt att umgås lite med mamma på dagen. Hon hade gjort korvsoppa och det var riktigt länge sedan jag åt det, så det var gott! En liten promenad med voffsingarna blev det också, men det började ju regna och min kappa börjar lukta blöt hund då...så det blev att skynda tillbaka!

Orkar nog inte städa mitt skrivbord heller...Men det överlever jag nog ;-) Blir nog lite scrap, eller åtminstone lite plock bland papper och kort....

Kan inte det sluta vara molnigt och regnigt snart?! Jag behöver solens strålar, jag behöver lite energi!!!!

Nä, får blogga mer när jag har nåt att säga, för nu svamlar jag bara! *ha..ha*

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0