Huvudvärk är inte kul..

Igår morse vaknade jag med världens huvudvärk. Skulle gått på Symässan men det hade blivit att ta sig vatten över huvudet! Istället tröstade T mig med att köra mig till Papprika och shoppa lite. Jag handlade bara 7 mönstrade papper, en blå stämpeldyna, nya numret av tidningen "Scrapbooking mm" och så en förpackning med filefolders från RustyPickle som jag älskar.  *rekord* -så lite har jag nog aldrig handlat *ha..ha*

Efter Papprika åkte vi och hämtade Thaimat och sen hem. Efter lunchen så sov jag, för jag var så slut.

Med andra ord blev kvällen lugn. Varken jag eller gubben var pigga, så han spelade lite Ps3 och jag scrappade. Gjorde klart en LO och nästan klar med en till. Får fota när solen vågar sig fram. (har regnat hela dagen idag)

Nu sitter jag här med huvudvärk, fryser och är konstig i halsen. Bihålorna känns lite med...
Skulle åkt till T mamma som fyllde år igår, men jag orkade verkligen inte. Huvudet dunkar, så det är inte så kul när jag vet att det kommer så mycket folk. T släkt är rätt stor, speciellt när man jämför med min sida!
Hoppas inte svärmor blir för besviken att jag inte kom med! Har dåligt samvete, men det var bättre att grabbarna fick åka och inte behöva sticka hem tidigt för att jag inte orkar mer!

Nåja, jag hade scrappat en tavla med foton på barnen och gjort ett kort till....så jag hoppas hon blir glad! :-)
När de åkt, så kom jag på att jag glömt att fota tavlan *suck*...Får komma ihåg att ta med kameran nästa gång vi ska dit istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0