Nu så!

Här kommer lite layouter dådå! Ska försöka få med materiallista på layouterna också, men jag måste erkänna att jag inte är så bra på att komma ihåg vad jag använder....för jag brukar bara ta det som är tilltalande -utan att kolla vem som gjort dem!

Var ju tvungen att dokumentera Antons lilla olycka på dagis! :
Material: Cardstock -Bazzill Kraft,mönstrat papper är spillbit som jag ej minns tillverkare på, MM akrylfärg, filthjärtan-Playhouse, Thickers, MM rubons (rubriken),
MM magnetstämplar Rummage, så har jag använt svart penna till texten
441036-39


Vår "drama-queen!"
Med inspiration från (guess who!?) Ali Edwards! 
Cardstock -Bazzill svart och vit.
Rubriken är utstansad med QK-Studio Classic, mönstrat papper -Dream Street Papers
Texten -egen handstil. Häftapparat.   -Voilá!
441036-38


Två söta (ofrivilliga) scrappare! :-) Emelina och Julia. Papprena passade perfekt till detta!
Material: Bazzill cardstock, mönstrat är American Crafts, Rubons -Hambly, QK- Studio Classic, Thickers Giggles,
små "pärlor" -ur mina gömmor (egentligen nageldekorationer!)
441036-37

Hittade denna gamla bild på Willis som jag bara var tvungen att scrappa! ÄLSKAR när man ser dessa första små risgryn till tänder! Det är så gulligt! :-)
Material: Bazzill cardstock, mönstrade är spillbitar (minns ej tillv.) Prima blommor, MM brads, QK-Moxie, MM clear gloss (på rubriken och lilla chipboarden), band (?), Suspenderz (Tim Holtz tror jag), MM akrylfärg, BG-sticker (2:an), fluid chalk- chestnut roan, häftapparat, penna, liten lapp från barnens kläder...
441036-36

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ahh...våra små söta scrappisar! :-)

2008-03-12 @ 15:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0