Premiär-packar!

Håller på att packa min scrap-väska för första gången!
Den har stått här hemma länge nu...för vanligtvis kommer mina scrappande vänner hit när vi ska pyssla.
Men i morgon är det dags för vår "scrap-mara"!

Eftersom jag inte är van att släpa med mina grejjer, så har jag mucho problemas vad jag ska ha med mig!
Vad ska man prioritera...?! För ALLT kan jag inte få med mig. Provlyfte den nyss....och den är TUNG! Men jag har ännu inte stoppat i några dekorationer, eller papper och foton för den delen.

Undrar hur detta ska sluta!
Nu hoppas jag bara att det ska vara kallt under natten och morgonen, så inte min nya fina väska ska bli slaskig :-)

441036-67


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt denna väskan ? 😊/emma

2015-04-25 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0