Borttappat!?

Hittar inte vår trådlösa telefon. Letat snart överallt!  Tur att man har mobiiiiilen!
Men något irriterande iaf!
Thomas ringde och jag frågade om han visste var den var. Näe, men jag såg att batteriet var dåligt igår kväll, svarade han.  Hmmm...då kanske man skulle lägga den på laddning då! Men nej!
Så nu ligger en "död" telefon någonstans och jag hittar inte den...

Finns ju en risk att terroristen (även kallad Anton)  fått tag på den och gömt den..

Han är duktig på att gömma saker, och att glömma bort var han la dem!
En kväll när han inte ville sova, så gömde han sin napp. Vi hade sagt godnatt och stängt dörren. Sen efter en stund fick jag gå in dit för han bökade. Då var nappen puts väck! Jag letade och letade, till slut fick vi öppna ett nytt paket nappar! (tur att vi hade backup!) För han vägrar somna utan den. Ska bli intressant att se hur det går när han ska sluta med nappen till sommaren!

Kom precis på att det finns också en risk att någon av barnen smusslat med telefonen til dagis! De lyckas, fråga mig inte hur, titt som tätt smuggla med saker till dagis trots att de vet att de inte får ta med sig grejjer dit!
Ja, det brukar ju vara leksaker eller någon peng eller så...men man vet aldrig! Barn är ju rätt uppfinningsrika.

*fortsättning följer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0