fredag igen...!!

Så var det fredag igen...Veckorna går ju så snabbt!
Igår hade jag sista gången på kursen. Tråkigt, men nu gäller det att sätta igång och jobba på egen hand med det vi lärt oss.

Idag hade jag och Pernilla bestämt att vi skulle scrappa. Har ju varit kanon-väder, men vi har suttit inne och pysslat hela dan (det är nästan så att man skäms för det!).
Gick lite segt i början...vi hade ju ett litet busfrö som ville ha uppmärksamhet också! Men det gjorde inget, vi babblade och lekte med Emelina och emellanåt hann  vi stansa nån bokstav eller limma lite papper...Men sen kom Thomas (ja, inte min Thomas utan Pernillas ;-) ) och hämtade henne och slutligen så gjorde jag iaf klart 2 LO:er + en som är halvt klar. Pernilla som brukar spruta ut layouter, hon gjorde "bara" 2.

Jag tycker nästan det börjar bli dags att hyra lokalen igen. Så det blir MASSA scrap, prat och sånt!

Idag orkar jag inte lägga upp några pyssliga bilder...och så kommer vi åka bort över helgen, så jag får nog göra en ordentlig bloggning på måndag istället!

Trevlig helg allesammans! image128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0