fredagskul...

Hyrde två filmer till barnen idag. I videobutiken var det två killar som var förståndshandikappade, som pratade med sin ledsagare (heter det så?! nåja, ni fattar).
Den ena frågade när deras "fredas-kul" började. Kunde inte låta bli att le...Fick lite andra associationer *he...he* Men det är klart att de kallar det så, istället för fredags-mys, eftersom de förmodligen bor i ett gruppboende....fast lite roligt var det! (lättroad -jag?!)

Eftersom Thomas inte är hemma ikväll (och det är DEN tiden på månaden) så blir det inte fredagskul utan fredagsmys här hemma ;-)
Blir filmen "Lejonkungen" (barnen har inte sett den än) och popcorn & Fanta.
Jag har faktiskt varit duktig och köpt 70%-ig choklad! Hoppas jag ska vänja mig vid den smaken, då jag är en stor mjölkchoklad-älskare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0