Inbjudningar...

Så blir han snart 5 år då! Min älskling! Tidigt bestämde han att han vill ha tema Spindelmannen.
Ni som känner mig, vet att gärna pysslar ihop kort själv...Men spindelmannen är väl ingen favorit hos mig direkt, men vad gör man när det bara pratas spindelmannen, batman mm här hemma? Jo, man är en duktig mamma och gör sina barn glada.
Så nu har jag googlat och hittade en sida med bilder man kan skriva ut och färglägga. Med lite retuschering i Elements så har jag trollat bort det som egentligen var i rutan, och skrivit texten där istället. Lätt-som-en-plätt!
Lyckligtvis hade jag en röd ProMarker-penna att färglägga med!

Shit, nu fattar jag att alla stämplar-människor älskar de här pennorna! Kommer ni ihåg när man var liten och satt med sina tusch och målarböcker....och det blev liksom "randigt"?! Jag kommer ihåg. För jag älskade att rita.
ProMarker pennorna flyter ihop, så det blir inga fula ränder!  Åh, om man ändå hade haft sånna när man var 7 år!


441036-138

Självklart ska jag piffa till korten mer...men jag var ju "tvungen" att ge en förhandstitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0