Promenader och tv

Igår blev jag lurad av Pernilla att promenera till V-H och den nya scrapbutiken Scrapbox. Eller lurad, och lurad...jag hade faktiskt nämnt att vi kanske skulle ta och göra det nån dag.
Men iaf så var det ju såå långt att gå! Var helt slut när vi kom fram!
 Jag lyckades iaf tygla mina impulser och köpte bara en liten färgburk och en liten burk med Prima-blommor! *vågen* ;-)
Kan bero på att jag var så slut och kände inte att jag hade så stor inspiration...Men duktigt iaf!

Vi tog bussen hem, trots att galningen ville att vi skulle promenera hem också!
På bussen hem fick jag huvudvärk, sån där tryckande...Sedan hade jag det hela kvällen och så var jag frusen och trött. Så inte blev det mycket gjort.
Idag känns det dock lite bättre med huvudet, men jag är lite hängig och nyser...så vi får se om det är en förkylning på g..

Ikväll kommer Grey´s...så syrran kommer hit och kollar med mig! En mysig liten tradition det blivit! :-)
Hörde att Dempsey ska dumpa Greys om filmkarriären går bra...synd...för det blir ju inte samma utan McDreamy!!!
Måste förresten nästan se hans nya som kommer, vad hette den nu..?! Ja, det är iaf den där han blir ombedd att vara brudtärna åt sin bästa (kvinnliga) kompis...och han kommer på att han är kär i henne!
Ja, det får nog bli nästa film jag ser på bio! Nån som vill hänga på?!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag hänger med!!! :-)

2008-05-14 @ 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0