Rise And Shine!

Vaknade vid 05.20. Hörde att någon rörde sig i min "studio" ( även kallat mitt pysselrum :-) ).
Kom! Säger jag, och Anton tassar in. Hade tänkt att han kunde komma upp och mysa lite i sängen..men när jag skulle lyfta upp honom så kände jag att han hade kissat igenom blöjan *suck*
Så det var bara att kliva upp och sätta på duschen.

Nu är alla barnen vakna och tjatar redan om frukost, och klockan är inte ens 6.30!

Skittrist väder är det också. När ska solen komma tillbaka?!
Får se vad vi hittar på idag. Stora Terroristen ska till mormor och sova där, så lite lugnare blir det!
Tror det blir en pyssel-dag -vi får se!

Kommentarer
Postat av: Emma

ha en underbar lördag. kram emma

2008-05-17 @ 06:29:37
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0