Scrapping och älskade ungar!

Igår kväll fick jag scrap-besök i form av Pernilla och Marika. Meningen var att jag skulle få lite gjort....men det blev mest prat! Fast det är ju trevligt :-)  Gjorde inte ens klart en LO, det blev två halvfärdiga.

Men efter lunchen idag så tog Thomas med sig Melvin och Willis och gick ut och handlade mm. och då passade jag på att scrappa lite. När Anton vaknade flyttade jag in Melvins lilla bord till mitt pysselrum och så fick han också pyssla!
Ska nog se till att barnen får en liten pysselhörna i mitt rum. Så kan jag scrappa OCH ha barnen (ja, en eller två iaf) under uppsikt ! :-) Perfekt när man har ett sjukt barn hemma! -Fan jag är inte dum inte!!! *ha..ha*

Gjorde klart denna nyss. Hade en liten "utmaning" igår kväll med tjejerna...men vi var lite för trötta så det blev inte så mycket gjort då. Men nu så!
441036-123

Detaljbild på fjärilen, som sitter på 3D gluedots:
441036-124



LO från Eventet. Jag gjorde inte precis som beskrivningen, för jag ville ha den personligare.
Fotot är en UL bild på Melvin.
När jag gjorde färdigt den så visade jag den för honom och berättade att det var en bild på honom i magen. Och att jag satt dit hjärtan på LO:en för att jag älskar honom.
Då sa han: "Jag
behöver inga hjärtan på min, för jag vet att jag älskar dig!"
Åh, min älskade lilla kille! Han vet hur man smälter mammas hjärta! *snyft*

441036-125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0