torsdag

Fick lite scrappat idag iaf! Gjorde en layout med SassaFras Lass papper *yum* och blev faktiskt riktigt nöjd!
Orkar inte fota den just nu, trots att det fortfarande är ljust ute! 

Men nu är jag ännu ett steg närmare mitt mål att göra 70 layouter i år. Men jag har ju insett att målet kanske var lite lågt satt....med tanke på att jag nu scrappat 61 stycken i strl.12x12"   *LOL*

Jag har funderat lite på hur mycket andra hinner scrappa. Jag menar, de som jobbar heltid och så....Vore kul att veta!

Är ju ingen supersnabb scrappare, fast ibland lyckas jag göra några snabba på raken! Man är ju ingen Pernilla, som sprutar ut LOs! ;-)
Tycker det är lite kul att föra statistik på mina LOs. Skriver ju upp månad för månad hur många jag scrappat. Började med det -06, trots att jag började scrappa nåt år innan (men inte riktigt kommit igång förrens 05-06 nångång). Då kan jag jämföra tex hur mycket jag scrappade samma månad året innan. Onödigt vetande..men lite skoj ändå!

Gjorde en liten beställning hos Skaparlusten idag också. Hoppas det fanns det jag ville ha! Beställde några stämplar och två akrylfärger jag behövde. Har suktat efter clearstampsen "Big and Wild Things" läänge! Men nu så kommer de förhoppningsvis snart hem till mama! :-)

Nu måste jag också fundera ut nåt kul att använda mina nya färger "crackle paint" till. Hmm...Några idéer?

Ska lägga upp några andra alster som jag inte visat än....men det blir i morgon det!

Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0