:-Till salu-:

Tänkte det var dags att visa lite av det jag pysslat med på sistone...

Först lite sånt som jag tänkt sälja:


En te-burk, ungefär 9cm hög och drygt 7 cm på bredden/längden


Ytterligare en burk, i kaffepakets-storlek :-)

Och så några julkort:


















Sedan blev jag inspirerad av de söta knapp-hjärtan som jag bloggat om tidigare. Gjorde dock mina lite mer "vintage", vilket jag själv tyckte blev ännu snyggare! Dessa ska jag nog hitta en bra plats att hänga upp här hemma inför julen.


Lite lussebullsbak fick det bli, till Pernilla, dock i cernitlera! Håller på måla dessa, så de är inte riktigt klara än. Ska på ett lager färg till och sen måste de ju ha russin också! De här är de enda lussebullar jag kommer baka, då jag inte står ut med saffranslukten! *ryser*


♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0