*brr*



Vad kallt det blivit nu de senaste dagarna! Mörkret och regnet (tack för att det inte regnat på två dar iaf!!!) har gjort mig lite nere känner jag...Har lust att gå i ide! Så trött så trött!
Men i morgon är det måndag och förhoppningsvis får jag vila lite och "tanka" energi! Oftast är det väl tvärtom, att man vilar på helgen...men med 3 busfrön hemma blir det full rulle på helgerna. Det är iaf dagis för dem i morgon och jag är ju hemma och sjukskriven.
Kanske skulle pyssla lite...?! För mig är det ju som terapi att göra det. Har inte haft orken till det på kvällstid, men i morgon på dagen ska jag nog få till nåt.

Nu väntar en stor kopp te och lite slö-surfning.
Godafton!

♥Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0