1568

....ja, det var exakt 1568 foton tagna under förra veckan! Helt sjukt många! Iofs fick barnen fota lite med vår gamla kamera på väg till dagis en dag och då blev det ju över hundra bilder bara där! :-)

Så nu har jag börjat fundera ut hur albumet ska bli, jag gör liknande upplägg som Ali, varför uppfinna hjulet en gång till! ;-)
Har tänkt att jag inte ska göra så mycket redigering av bilderna, mest ljuset och beskärning. Har redan printat ut 9 foton (små bilder) som var klara från måndagen.

Men nu blir det ingen mer dator ikväll. Vi spelade in CSI igår så nu ska vi titta på det och ta det lugnt! I morgon kommer Melvin vara hemma från dagis, då han fick feber nu på kvällen, så då kanske jag bloggar lite mer.

♥Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0