*Det är bra att städa ibland*

I mer än tre timmar har jag städat idag. Det behövdes! När jag dammsög soffan hittade jag fjärrkontrollen till vår dvd-spelare. Den har varit borta i över en månad! Sa jag inte att det behövdes städa!? ;-) Vi kanske skulle ta och lyfta bort alla soffkuddar lite oftare....


Blev inte så mycket fotat idag. Men det är ok ändå. Det finns en gräns på hur många städ-bilder som behövs! *LOL*


Lite bilder från dagen:



fortfarande INTE sponsrad av Ajax, men om nån därifrån är villig så go ahead och ring mig! :-)


.:städning pågår:.


fick-fynd i sonens byxor


pannbiffar med potatis och pepparsås åsså lite grönt


Min minsta pirat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0