Jobbet

Igår åkte jag och fikade på jobbet. Jag fick med mig Pernilla och Emelina också, fast Pernilla är ju inte direkt svårövertalad ;-) 
Kameran åkte med, för jag tänkte fota lite kompletterande bilder till "a week in the life"projektet i bussen. Så då passade jag på att fota Emmet och sen i "förbifarten" ta lite bussbilder! Fånig som jag är tycker jag annars att det är pinsamt att fota på vissa ställen, speciellt om jag är själv! Men nu hade jag ju orsak :-)


Busloppan:


Det kändes jättebra att komma till jobbet igen. Allt är sig liksom likt fast ändå inte. Det är ju lite nytt folk för mig, nya barn och sånt. Nu är förhoppningen att jag ska kunna börja arbetsträna innan årskiftet! Jag hoppas på det och nu ska jag även åka och hälsa på oftare så att jag får in lite rutinen att åka dit igen!

Efter ca 1½ timme på jobbet så promenerade vi hem. HELT slut var jag när jag kom hem! Försökte sova en stund innan barnen kom hem, men jag hade svårt att komma till ro. Det snurrade så mycket tankar och intryck i min lilla hjärna! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0