söndagsbestyr

Hu vad det här vädret gör mig seg! Skönt att slippa gå ut, men jag blir så trött!
Fast i förmiddags var vi riktigt produktiva här hemma!
Thomas började med att vika tvätt och sen vidare med dammsugning och torka golv. Jag rensade i sovrummet och bland massa grejjer som vi behövt gå igenom. Rensade ur både byrån i sovrummet och mitt nattduksbord. Fyra papperskassar med grejjer är slängda. En påse med barnkläder åker till klädinsamling...  *skönt*
Sen har jag börjat röja bland scrapgrejjerna också. Ska sälja sånt jag inte använder hade jag tänkt.
Har börjat fota det men har inte riktigt orken att göra allt idag.

Sen kom mamma och Nisse en sväng och fikade. Och nu väntas middag. Thomas ska göra hemmagjord pizza! Degen står och jäser och tomatsåsen är färdig.

Tog fram ett album som jag ska ha till mitt projekt "a week in the life" som jag berättat om förut. Har ingen aning om hur jag ska tackla alla foton, men det ska väl gå till slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0