Det vänder snabbt!

Igår kände jag mig så produktiv på fm. Tvättade, plockade och scrappade till en tävling. Jag tom lagade lunch!
Sen plötsligt fick jag som en smäll på käften världens huvudvärk. Ni vet sån där ont-i-hela-ansiktet-och-nacken-huvudvärk :-(  Inte kul!
Gick och la mig och sov ett par timmar med 2 alvedon i kroppen. Upp och åt middag med familjen och barnens farföräldrar, som kommit för att vara barnvakt när vi skulle på föräldramöte.
Trotsade huvudvärken och cyklade till dagis.
Sen när vi kom hem var det bara att få barnen isäng och sen tog jag 2 alvedon till, lite nässpray och sen isäng. Klockan var 20.30.

Idag är Thomas ledig och jag fick sovmorgon. Skönt! Jag vaknade klockan 7 (det är sovmorgon i det här hushållet *lol*) och har därmed sovit drygt 10 timmar i natt. Välbehövligt!
Nu mår jag lite sisådär...bättre än i går kväll iaf. Vi får se om jag åker på denna förkylning som väldigt många runtomkring verkar ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0