Scrapdag!

Igår hade vi scrapdag och det var så trevligt! Kiten vi bytte med varandra var så bra, tyckte jag iaf! 
Jag har länge suktat på Basic Greys nya papper....och vad får jag inte i  mitt kit om inte just från kollektionen Offbeat! :-) *lycka* Mitt absoluta favoritpapper var med också! :-)
Jag använde upp i stort sett alla grejjer jag fick i mitt kit...vilket var mitt mål :-)

Dagen till ära hade jag möblerat om i mitt scraprum och det blev bra mycket bättre med plats! Med lite finjusteringar så ska jag nog ha kvar det såhär! (bild kommer en annan dag, för jag har inte fotat ännu).

Efter tjejerna gått hem och vi fått isäng barnen så satte jag mig faktiskt och scrappade en stund till! Det blev en enkel layout men jag blev nöjd! Så här ser den ut:

Bokstäverna är utstansade ( QK- Chopsticks och Mademoiselle) som jag lagt 3D lack på.


Här är alstrena som jag knåpade ihop under dagen:



Detaljbild:


Willis som bebis. Är han inte sööt! :-)







Layouterna (förutom näst sista) är gjorda utifrån Lilys skisser (hittade på Scrapaddicteds blogg!)

Tack för igår Penilla och Marika! Det här måste vi göra om snart igen! :-) (och vi saknade dig Susanne! )

Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Haha, nej men nästan! Det gick faktiskt bra där och jag behöver glasögon. Hittade två par som passade jättebra! Ska tillbaka dit och pröva dem någon dag :)

2008-09-15 @ 19:20:49
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0