skumma ögon!

Igår morse, när jag ställde mig framför spegeln så blev jag NÅGOT förvånad!
 Det högra ögonlocket var alldeles svullet och liksom "hängde". Hade det varit rödare så hade det sett ut som jag fått stryk! Eh, vad är detta!?!? Jag kan säga att jag fortfarande är svullen, dock inte lika mycket, och sen är det lite ömt och kliar litegrann. Någon tyckte det såg ut som ett bett av något slag...vad vet jag. Men snygg är jag INTE!

Dessutom så hade jag och Thomas en diskussion igår, en lite jobbig sådan. Och när det är jobbiga saker så kommer tårarna som på beställning. Kan inte rå för det. Blir så arg på mig själv när jag börjar lipa. Nu är jag väl lite extra känslig också, eftersom jag börjar få pms.. *ha...ha..* inte lätt för grabbarna att leva med mig! ;-)
Nåväl, jag är alltså lite svullen på båda ögonen tack vare att jag rensat tårkanalerna!

Jag ska bespara er foto på eländet, men jag varnar er! När jag har "boxarögon" så har jag oftast pms också! *asg*
Nog med svammel...nu har jag annat att göra!

♥Heidi


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är ju det bästa som finns... att gråta!

Så skönt efteråt när allt lagt sig.

2008-09-10 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0