Helgen

Då jag var ledig i fredags så var helgen lång. Idag kändes den extra lång, då det regnat och familjen varit så seg och smått uttråkad. Ingen har riktigt orkat ta tag i något....ja, ni vet hur det kan vara!

I lördags åkte jag iväg till Syfestivalen i Kista, med Marika och Pernilla. Det var första gången för mig, och vi åkte ju givetvis dit för scrapbooking-avdelningen.
Jag kom hem med lite cardstock, några mönstrade papper, bokstavsstickers och blommor. När jag kom hem var jag helt slut i huvudet! Men det var kul att komma iväg och få lite inspiration! :-) På kvällen gjorde jag klart en påbörjad layout, mer orkade jag inte. Men ska scrappa extra mycket i påsk tänkte jag!

Den här dagen har jag varit duktig och "lagat" lite gamla scannade foton från min (och min mammas) barndom. Kul att kunna rädda endel foton från tidens tand. Är ju inget proffs men att ta bort damm, lite smårepor och sätta lite mera färg på urblekta foton klarar jag.

Exempelbilder:

Jag ca: 1980
Före:


efter:


Jag och lillebror, ca: 1979-80
före:


efter:


Ser ni någon skillnad på före- och efterbilderna? Jag tycker iaf att det blev lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0