jobbigt

Igår morse kraschade min älskade lilla dator...Jag blev så ledsen och tänkte på alla foton som jag självklart inte backat upp! Så nu får vi se om bilderna går att rädda...Håll tummarna är ni snälla!
Och se till att ni backar upp era foton, för de är ovärderliga! Alla stunder och minnen som ej kommer åter...

Nu ska vi försöka njuta av en solig helg och jag ska inte tänka mer på datorn och fotona. Håller på att baka just nu och barnen med mannen åkte till en lekpark. Senare ska vi packa picnick-korgen och åka mot havet och ha en härlig stund. Höra vågskvalp, känna på vattnet, fika, fota, promenera i sanden....*mmm*

Ha en trevlig helg!

♥Heidi

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så synd att datorn gick sönder, men du får hoppas på att det gick att spara det en då! Ha det bra!

2009-04-26 @ 22:30:57
URL: http://lovdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0