SOLSKEN!

Vilket underbart väder! Jag har fönster och balkongdörren öppen och jag hör fåglarna kvittra och solen lyser på en nästan molnfri himmel.. Underbart!!!
Och här är jag inne och städar *LOL*. Har börjat med vårstädningen nu, eftersom solens strålar är väldigt avslöjande! Så jag står på stolar och torkar lister, plockar och fixar. Men för att inte stressa för mycket så tar jag lite i taget och lite senare tänkte jag ta en promenad i det fina vädret!

Jag tycker det är lite svårt att veta var man ska börja när man vårstädar. Eftersom barn=ständig smuts, så känns det som när man är klar så är det lika skitigt igen. Tur att barnen inte når upp på skåp och sånt iaf ;-)

Hur gör ni när ni vårstädar? Tar ni en hel dag (eller två) eller delar ni upp det? Eller kanske vårstädar ni inte alls??!


Kommentarer
Postat av: Ljuvligt Hemma

Vad avis jag blir på solsken... här tycks solen aldrig vilja komma fram. När jag vårstädar tar jag ett rum i taget & delar upp det under en längre tid... känns annars så tröttsamt & tråkigt :)

2009-04-05 @ 15:11:35
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0