valborg

Oj, vad veckan gått fort! Är så trött på kvällarna så jag har lagt mig tidigt varenda kväll! Vi är ute mycket på jobbet så det kanske beror på det. Ska bli så skönt att ha tre dagars ledighet nu!
Valborg firar (eller, firar och firar...) vi själva. Det blir lite gott med tacos och sen går vi till brasan en sväng.
Har aldrig riktigt varit den som firat Valborg specielllt...men man vill ju gå till brasan för barnens skull. Tänkte faktiskt ta med kameran och se ifall jag får lite bilder!

Måste fota vad jag handlat på Duka också! Fick presentkort i födelsedagspresent och jag var snabb att shoppa upp hela beloppet  (tack allihopa, det var en uppskattad present!) Det var rea också...så det blev lite mer än te-kopparna jag var ute efter! :-)

Ha en trevlig helg! Och grattis till Kungen, om du läser det här! ;-)

♥Heidi


Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter som en bra helg! Ha det bra!

2009-05-01 @ 11:36:45
URL: http://lovdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0